joi, 7 februarie 2013

A venit postaaa!!!

              Salutare dragi cititori, m-am gandit sa infiintez si eu rubrica aceea in care bloggeri sau bloggeritele prezinta ce au primit saptamana respectiva. Ei bine, cu o mica schimbare. Eu nu voi posta aceasta rubrica saptamanal, ci doar atunci cand voi avea ce sa va arat, inca nu primesc in fiecare saptamana aceste bucurii ,  INCA :)))).
             Bun deci, sa incepem. Stiti ca va povesteam ca abia asteptam cartea Zece lucruri pe care le-am facut (si probabil n-ar fi trebuit)??? Ei bine, A VENIT. Nici nu stiti cat am asteptat-o, cel mai probabil ma voi apuca de ea dupa ce termin postarea :)). Cred ca am batut-o pe mama la cap saptamana asta cat n-am batut-o toata viata.Din nou va rog sa ma scuzati de claritatea pozei, sper ca va veti obisnui in cele din urma cu pozele. Scumpilor, hai ca ma pun sa o citesc ca moooor de curiozitate. Bye !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun venit in coltisorul meu de lume,abia astept parerea/intrebarea ta♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...