sâmbătă, 13 aprilie 2013

Numele tau in chineza

            Da da, stiu ca titlul suna ciudat dar am gasit un super-site, in care iti poti vedea numele scris in caractere chinezesti. Nu prea are treaba cu cartile, dar mi se pare super interesant, plus ca in limba chineza poti alege din mai multe stiluri de scris.Plus ca fanele lui Jem din Dispozitive Infernale imi cunosc entuziasmul cu atat mai mult :)).
         Uita-ti numele meu in chineza mai jos. L-am pus pe verticala deoarece imi place mai mult cum se vede decat pe orizontala.Puteti si voi sa va vedeti numele completand formularul de mai jos.
         P.S - Siteul s-ar putea sa nu contina numele tuturor.
 Daca vreti, puteti, simtiti nevoia sa comentati la postarea mea in cadrul concursului Libris de aici, v-as fi foarte recunoscatoare. Va pupicesc anticipat ;D.



Numele tau :

5 comentarii:

Bun venit in coltisorul meu de lume,abia astept parerea/intrebarea ta♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...