duminică, 10 februarie 2013

OMG

                 Salutare dragi cititori, daca tot am facut cunostinta cu personajele principale din primul film Vampire Academy- Blood Sisters, haideti sa aflam si data de aparitie in SUA. Vreau sa va tin putin in suspans..........ei bine va aparea pe.........offf apropo daca vreti sa aflati si alte chestii, cu toate ca sunt sigura ca vi le-am spus pe toate pana acum puteti intra AICI dar bineinteles dupa ce terminati de citit postarea..............bine bine hai ca va spun acum.........primul film va aparea pe 14/02/2014. Pe scurt incepand de Ziua Indragostitilor vom putea incepe numaratoarea inversa pana la urmatoarea Zi a Indragostitilor. Eu niciodata pana acum nu am sarbatorit ziua asta, dar se pare ca in 2014 voi avea cel mai tare motiv ca sa o sarbatoresc. Probabil voi intr-o relatie stabila, la cinema, impreuna cu viitorul film preferat.
               Sper sa faca o treaba buna toata lumea, altfel voi fi mega-dezamagita. Dar imi place sa gandesc optimist ;D. Bye.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun venit in coltisorul meu de lume,abia astept parerea/intrebarea ta♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...