marți, 9 aprilie 2013

Game of Thrones

                     
               Salutare dragi cititori, in sfarsit am inceput si eu sa urmaresc Game of Thrones,cu toate ca sunt la sezonul 1 povestea m-a prins rauuu. Nu ma asteptam sa imi placa sa de mult, deoarece am cam incercat in ultima vreme sa urmaresc o tona de seriale care mai mult m-au plictisit si cum TVD a luat vacanta, PLL a terminat acest sezon iar Supernatural nu imi ocupa prea mult din timp in aceasta vacanta, am nimerit peste Game of Thrones. Poza stiu ca nu prea are treaba cu serialul, dar mi s-a parut foarte amuzanta :)). Sunt foarte curioasa cum se va desfasura actiunea in continuare. Daca stiti spuneti-mi si mie niste filme sau seriale care sa fie gasite online. Byeee :*
P.S. - Imi este extraordinar de dor de Vampire Knight. Ar trebui sa se grabeasca cu sezonul 3 ca altfel voi muri de dor :)). De doua nopti tot visez VK, daca se repeta si in seara asta voi incepe sa citesc manga-ul online :)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun venit in coltisorul meu de lume,abia astept parerea/intrebarea ta♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...