joi, 13 iunie 2013

Serial Vampirii din Morganville !!!

  Buuuun deci, in primul rand imi cer scuze ca nu am mai postat din aprilie,dar....exista si un dar....am fost ocupata cu teste; teze;portofolii si bineinteles m-am apucat sa citesc seria Instrumente Mortale de Cassandra Clare,pe care le-am castigat de Paste de pe blogul Mythical Books. Voi pune in curand si cartile pe care le-am adunat in aprilie-mai.
   Siiii acum vestea cea mareeee - SE VA FACE O SERIE-WEB A SERIEI VAMPIRII DIN MORGANVILLE. Nu sunt prea incantata de modul in care va fi prezentata aceasta serie,dar cum toti o cunoastem pe Rachel, va face tot ce ii va sta in puteri ca sa iasa cat mai bine.
       Sa va explic formatul - in toamna se vor filma 6 episoade a cate 10 minute. Daca serialul are succes se vor face mult mai multe.
- cum actiunea seriei se petrece in Texas, ghiciti locul in care se vor filma.
- pana acum o cunoastem doar pe Amelie, care este jucata de catre Amber Benson, pe scurt, Buffy -spaima vampirilor.
  Pentru a ajuta aceasta serie sa prinda viata nu trebuie decat sa donati minimum $1, pentru a se strange bugetul. Intrati Aici pentru a vedea ce a zis mai exact Rachel Caine si Aici pentru a dona cat vreti ;D. Sa sustinem in continuare aceasta serie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun venit in coltisorul meu de lume,abia astept parerea/intrebarea ta♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...