luni, 25 martie 2013

Book Trailer

            Salutare dragi cititori,cu ocazia aparitei ultimului volum din trilogia 'Dispozitive Infernale',care am auzit ca se termina caaaaam siropos, sa-i spun asa,si sunt cam optimista, va voi prezenta trailerul Clockwork Princess, dar cum am citit acum ceva timp Chimie perfecta de la o prietena mi-au placut foarte mult si trailere ultimelor doua carti. Pfiuuu pacat ca nu e un trailer si la volumul 1. Deci, in concluzie voi posta 3 trailere.
    P.S. - Am aflat ca volumul trei din Dispozitive Infernale v-a aparea inainte de filmul Orasul Oaselor......oare sa fiu nerabdatoare sau infricosata???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun venit in coltisorul meu de lume,abia astept parerea/intrebarea ta♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...