sâmbătă, 9 martie 2013

Recenzie - Initierea de Richelle Mead

                   Salutare dragi cititori, azi mi-am amintit ca am cam terminat cu testele si ascultarile si m-am pus sa fac recenzia la volumul 2 din seria Academia Vampirilor. Voi incerca mai multe stiluri de recenzii pentru ca sincer primul stil mi se parea cam plictisitor. Abia astept sa vad parerea voastra despre stilul de acum.
          Synopsis-CÂND IUBIREA ŞI GELOZIA SE CIOCNESC PE PÂRTIE, VACANŢA DE IARNĂ DEVINE SÂNGEROASĂ…
Un atac inopinat al strigoilor pune pe jar toată Academia Sf. Vladimir, care îşi trimite în grabă elevii într-o vacanţă obligatorie la schi. Dar peisajul mirific de iarnă şi staţiunea elegantă din Idaho nu oferă decât un iluzoriu sentiment de siguranţă. Cum trei dintre elevi fug din cantonament pentru a-i ataca la rândul lor pe oribilii strigoi, Rose şi Christian îşi unesc eforturile pentru a le sări în ajutor. 
Numai că eroismul are preţul lui...
      Nota Personala - 9,5
      Personaj preferat - Dimitriiiii :*
      Citat preferat - ' Cum....cum te-ai simtit? / - Coplesit...indurerat. Erai in viata,dar felul in care aratai... Nu credeam ca-ti vei mai reveni vreodata.Si gandul ca ti se intampla atat de tanara ma sfasia'.
      Parerea personala - In primul rand, vreau sa va zic ca volumul asta e demential. Mi s-a parut extraordinar sa vad personajele intr-un cadru nu chiar atat de oficial. Cu toate ca la sfarsit mi s-a parut prea trist, sfarsitul volumului 2 mi se pare inceputul maturizarii lui Rose. Aici facem cunostiinta cu marele si faimosul Adrian.Ca sa va spun sincer, prima oara cand l-am intalnit in lectura aceasta mi s-a parut destul de enervant, dar dupa ce te obisnuiesti cu el este chiar un personaj fara de care Academia Vampirilor nu ar mai fi Academia Vampirilor. Dar ca sa vorbesc si despre cuplul perfect Rose-Dimitri, dhampirii astia chiar sunt facut unul pentru celalalt. Dimitri se comporta de o mie de ori mai protector cu Rose,presupun ca abia acum se prinde de sentimentele lui pentru Rose. Mai mult nu vreau sa va spun, ca mi-e frica sa nu va dau spoilere :)). Byeee.
   

Un comentariu:

  1. Lumea exista pentru a se ajunge la o carte.
    La multi ani ! Un gand senin ca primavara !

    RăspundețiȘtergere

Bun venit in coltisorul meu de lume,abia astept parerea/intrebarea ta♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...