miercuri, 7 noiembrie 2012

FELICITĂRI! Se pare că am supravieţuit anului trecut la Generală! (Cu chiu, cu vai…)

        Salutare dragi cititori,cum am zis si in titlu, am supravietuit anului trecut din Generala, dar vine un altul, mai greu si mai plin de provocari, clasa a 7a. Daca primul volum a fost extraordinar de haios, cum sunt cam toata cartile gen "jurnal", ma astept la volumul 2 sa il intreaca pe primul.
         DESCRIERE:
   Ne aşteaptă o nouă încercare: clasa a şaptea!

   În curând, la Editura Corint Junior, GENERALA: SALVAŢI-MĂ DE-AICI!, de James Patterson şi Chris Tebbetts, cu ilustraţii de Laura Park
   O POVESTE AMUZANTĂ, DAR ŞI ÎNDUIOŞĂTOARE, DESPRE CUM ESTE SĂ FII ELEV ÎNTR-A ŞAPTEA!
***
Nu te alarma: te ajut eu!
PASUL 1: Citeşte povestea mea!
PASUL 2: Nu face ca mine!
Iată cum arată următorul an naşpa din viaţa mea!
***
     După un an şcolar cu adevărat naşpa, Rafe Khatchadorian de-abia aşteaptă clasa a şaptea. A fost admis la Şcoala de Arte din Marele Oraş şi îşi imaginează că acolo e o zonă liberă, fără matematică, fără istorie. Nimic mai fals!
Competiţia e mai acerbă decât putea el să-şi închipuie şi, ca să-şi câştige o reputaţie bună printre colegii de clasă, trebuie să găsească o cale să-şi transforme viaţa – din plictisitoare, cum e acum, într-un izvor de inspiraţie pentru propriile lucrări. Metoda pe care o adoptă? Operaţiunea Trăieşte intens! Tot ce n-a mai făcut niciodată până acum va face de-aici înainte: de la a învăţa să joace poker şi până la a merge să viziteze muzee de artă modernă.
Dar când o nouă misiune îi dezvăluie lui Rafe secrete legate de propria familie, el este nevoit să hotărască dacă acceptă ca lumea lui să se prăbuşească sau dacă trebuie să lupte ca acest lucru să NU se petreacă…
***
SALUT, SUNT RAFE…
ŞI IATĂ PRIN CE AVENTURI AM MAI TRECUT:
- m-am mutat în Marele Oraş…
- …dar locuiesc în cea mai modestă locuinţă posibilă,
- am fost admis la o şcoală uimitoare…
- …dar elevii nu-s doar isteţi, ci şi nişte snobi sadea,
- mi-am stabilit drept ţel să fac desene inspirându-mă din propriile-mi experienţe minunate…
- …dar nu am nicio experienţă minunată;
- aşa că-s dornic de o nouă misiune, şi mai şi decât prima…
- …iar de data asta sunt hotărât să trăiesc intens – o să fie cea mai interesantă experienţă pe care a trăit-o vreodată un şcolar într-a şaptea!

Aşa că, dacă sunteţi pregătiţi să aflaţi ceva super, super uimitor,
EI BINE, SĂ TRECEM LA TREABĂ!!!
Cartea are 272 de pagini, formatul 13 x 20 cm., este cartonată şi are preţul de listă 29,90 lei. La precomandă veţi beneficia de 25% reducere şi veţi avea transportul gratuit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun venit in coltisorul meu de lume,abia astept parerea/intrebarea ta♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...