miercuri, 7 noiembrie 2012

My dear....Cover!!!

      Salutare dragi cititori, simt nevoia sa intru mai mult in contact cu voi, iar una dintre ideile cele mai bune care mi-au venit,pentru ca stati linistiti ve-ti mai avea cateva surprize in materie de categorii, a fost sa fac o noua categorie numita "My dear...Cover!". Cum este deja evident despre ce vom discuta, voi trece direct la subiect.
       Am ales ca prima coperta de discutie "Ingerul Noptii", o carte care o iubesc din toata inima. Ma pot declara o fana infocata Patch, si dupa cum presupun nu sunt singura, iar coperta mi s-a parut geniala.
          Mi-a transmis deja mesajul cartii :"Atentie, tip rau si sexy la orizont. Va rugam sa purtati in intreaga perioada de contact pompierii langa voi." Fanele stiu de ce !
        Voi ce parere aveti despre coperta???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun venit in coltisorul meu de lume,abia astept parerea/intrebarea ta♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...