luni, 12 noiembrie 2012

YUPPY!!!!!

       Salutare dragi cititori, am ajuns la fabulosul numar de vizualizari de 2000 de vizualizari. Ceea ce ma dezamageste este numarul de comentarii, dar sincer chiar nu pot fi prea dezamagita cand am vazut cati vizitatori am pe blog, locul in care ma simt in largul meu,si cum sper sa va simtiti si voi. Nu stiu ce parere aveti voi dar eu nici nu am visat vreodata ca dupa doar cateva luni de blogging sa am atatia vizitatori. Iar ca ceva care sper sa va placa, am aflat despre un alt blog numit Fantasy Books ca un autor strain, Cameron Jace isi v-a oferi incepand de maine de pe Amazon , cartile in editie Kindle, gratis. Pentru mai multe informatii intrati AICI !!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun venit in coltisorul meu de lume,abia astept parerea/intrebarea ta♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...