luni, 12 noiembrie 2012

Recenzie : Academia Vampirilor de Richelle Mead,vol.1

Primul volum din seria “Academia Vampirilor” il putem lua ca pe un volum de introducere,cel putin in primele capitole,unde vom face cunostiinta cu Rose si cu Lissa, si evident cu foarte ciudata legatura dintre ele. Tot in primele pagini facem cunostiinta si cu misteriosul si puternicul gardian Dimitri Belikov,care le duce inapoi pe cele doua fugare la academia St. Vladimir,unde directoarea Kirova le-a facut o morala cat pentru toate zilele. Dimitri Belikov o salveaza pe Rose de la exmatriculare si se ofera sa ii fie instructor personal,lucru care este pe atat de divin cat si de prostesc, pentru el.

In primele saptamani Rose e nevoita sa ii ajunga din urma pe colegii ei, cat si Lissa care are mai multe probleme cu alti moroi. Momente in care apare Mia, un moroi neregal care le face zile fripte celor doua prietene.( Trebuie sa cititi cartea ca sa vedeti ce metode foloseste, doar nu credeati ca va voi zice eu totul nu?)
    Pericolele ispitelor devin din ce in ce mai mari, avand parte de ele atat Lissa cat si Rose. Dar prin toate bataile astea de cap, Rose studiaza despre St. Vladimir si gardiana sa Anna, care era la fel ca si Rose, atinsa de umbra.
     Intr-o seara Lissa este rapita,iar Rose fuge sa il informeze pe Dimitri, dar in momentul in care se vad se intampla ceva total… neasteptat, care ii mai intarzie cateva minute. In cele din urma Lissa este salvata iar faptasul este prins si inchis, pana sa vina Natalie, una dintre prietenele lui Lissa, si sa il salveze. Rose incearca sa se lupte din toate puterile cu ea dar nu este suficient de puternica. Dimitri o salveaza pe Rose iar la sfarsit toate apele sunt destul de linistite.
   In opinia mea, primul volum al acestei serii este extraordinar, genial si cautati voi restul cuvintelor pompoase care va vin in minte pentru acest volum. Imi place stilul lui Rose de a fi, iar despre Dimitri ce-as mai putea zice? Este tot ce viseaza o fata vreodata, bine nu pot zice ca sunt innebunita dupa el, dar este pur si simplu uau. Restul parerilor le las pe seama voastra.