duminică, 2 septembrie 2012

Jurnalele lui Stefan vol. 1-3 REEDITATE

    Salutare dragi cititori, se pare ca cei de la Leda dau o veste foarte buna celor care au ratat dar si-au dorit seria Jurnalele lui Stefan, incepand de maine, 3 septembrie, puteti incepe sa comandati de pe siteul editurii, va voi da eu un link, mai rapid, sau puteti merge la libraria de unde va achizitionati cartile. In opinia mea, Leda a facut un gest foarte frumos pentru fanii seriei,si pentru cei care nu au seria, si pentru cei care o au, nefiind nevoiti sa le mai imprumute cuiva.
             Iar pentru cei care nu sunt hotarati sau nu vor s-o cumpere, va spun sincer, ca trebuie cumparate. Trebuie sa le ai in casa, mai ales daca esti in mai mult de jumatatea lumii care iubeste serialul. Ei bine, daca totusi te-ai decis sa nu o cumperi sa stii de acum ca faci o mare greseala. Daca imi cereti parerea, sa stiti ca eu chiar o recomand !!!
               Cartile le puteti comanda de : AICI VOL.1 & AICI VOL.2 & AICI VOL.3 !!! Dar se pare ca aceste reeditari vor costa un pic mai mult :13,74 lei. Acest lucru nu trebuie ,insa, sa va schimbe decizia !!!
               Ce parere aveti despre reeditarea primelor 3 volume din seria Jurnalele lui Stefan??? A fost o alegere inspirata???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun venit in coltisorul meu de lume,abia astept parerea/intrebarea ta♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...