marți, 11 septembrie 2012

M&M - Casa,Dulce Casa!!!

Draga jurnalule,


       Asta o sa fie cel mai tare weekend, parintii nostri sunt plecati, iar noi avem casa la dispozitie in tot acest timp. Cool ,nu? Avem deja si un program: film,popcorn,farse prin telefon,sa facem bratari ale prieteniei.Si bineinteles multa barfa. Megan a avut si ideea sa facem o prezentare de moda…. dar cum dupa aceea v-a trebui sa facem curat in toata casa. Stim noi de ce!
- Megan, mergi sa faci popcornul? Aleg eu filmul.
- Nu prea cred, eu tot gatesc de cand au plecat ai nostrii.
- Au plecat doar de azi dimineata.
- Exact !!!
- Nu mai fi mofturoasa, daca vrei ne uitam la filmul tau preferat.
- Vin imediat!!!
Cat timp Megan era la bucatarie gatind, din nou,stiu stiu, sunt cam rea pentru ca o lass a gateasca singura,dar suntem numai doua, ce facea daca trebuia sa gateasca pentru toata familia? Dar dintr-o data se aude ceva pe veranda. O bufnitura? Oare o cizma de motociclist?
- Hei ,Megan, ai auzit ceva?
- Nuuuu, de ce? Tu ai auzit ceva?
- Poate mi s-a parut.
- Poate. Dar totusi ar trebui sa mergi sa vezi.
- Ok, ma intorc imediat.
Am mers pe hol, mi-am luat geaca, este cam rece afara, si am iesit, am cercetat cat am cercetat dar nici urma de cineva sau de ceva, nici macar muste nu erau. Asa ca m-am intors in casa si am strigat-o pe Megan.
- Hei,Megan, oare devin paranoica??? Nu era nimic.
- Si eu ce ti-am zis??? Cred ca ar trebui sa-ti cumpar un cristal pentru prea multa imaginatie.
- Lasa-ma cu cristalele tale, presupun ca doar mi s-a parut.
Si chiar cand credeam ca incep sa innebunesc se aude un bubuit in camera parintilor mei. M-am grabit spre bucatarie, unde Megan se uita la oala ,atat de atenta de parca aceea oala ar avea raspunsurile la orice.
- Megan, sunt foarte sigura ca acum chiar s-a auzit ceva si trebuie sa vii cu mine.
- Hmmm,poate chiar devii paranoica. Dar,hai sa mergem.
Ajunse in dreptul camerei ne-am dat seama ca CHIAR ESTE CINEVA IN CASA. Primul lucru care ne-a venit in minte a fost: “o-doamne-suntem-jefuite-poate-sunt-mascati”. Dar totusi am facut un plan destul de ingenios vorbind in soapta.
- OMG, chiar am avut dreptate,nici nu stii cat speram sa nu am.
- Daca este George cu prietenii lui? Poate vor doar sa ne sperie.
- Nici o sansa, cred ca noi l-am speriat mult prea tare pe George ca sa mai indrazneasca sa se apropie de noi.
- Atunci…. poate sunt hoti….. daca sunt criminali? O,Doamne spune-mi ca nu sunt criminali.
- Ar putea fi,dar nu trebuie sa ne speriem. Trebuie sa fim curajoase ca alea din cartile tale.
Amandoua simteam cum ne umplem de panica, in ciuda cuvintelor mele.Atunci mi-a venit ideea:
- Poate ar trebui sa ne ascundem si sa-i sunam pe baieti !!! Ei sunt mai aproape de noi.
- De acord!
Noi ascunse in dulapul lui Megan este cea mai tare faza de filmat pentru un film comedie-horror. Cand am deschis telefon sa-l sun pe Kay, am auzit o usa deschisa si pasi prin casa.N-am mai asteptat sa aflu cine este si de ce a venit, cred ca este deja evident.
- Margaret, vin spre noi!
- Hai nu mai spune.
- Poate ar trebui sa iesim si sa-i atacam cu bata asta pe care se pare ca ai ascuns-o la mine in dulap.
- Iti explic alta data !
- I-ai sunat???
- Au telefoanele inchise amandoi.
- Unde sunt eroii nostri cand ai nevoie de ei???
- Asta ma tot intreb si eu.
Dupa ce ne-am umplut de curaj destul am luat bata si am mers tip-til prin casa. Am ajuns in bucatarie iar Megan a luat in liniste o tigaie si am vazut 2 siluete mari care erau cu spatele la noi si se uitau si ei la oala aceea de parca ar avea toate raspunsurile lumii. Serios???Ce sunteti voi???Clisee umblatoare??? Pentru ca norocul asta il au doar eroinele alea din filmele de actiune.
Dar n-am mai stat sa ma gandesc la nimic si l-am lovit pe cel mai bine facut in cap in timp ce Megan il lovea pe celalalt.
- AUUUUUUUU!!! Asta pentru ce a fost???
- Kay???
- Auch,nu mai zic in viata mea ca fetele nu stiu sa loveasca.
- Marcus??? Ce faceti voi aici?
- Pai, ne-a zis Megan ca sunteti singure acasa si ne-am gandit sa va facem o farsa.
- Daca am fi luat cutite si v-am fi injunghiat?
- As fi fost foarte fericit sa mor de mana ta, Margaret.
- Foarte amuzant.
- Da, este, daca v-ati fi vazut fetele in momentul in care v-ati prins ca suntem noi. Frate ar fi trebuit sa le filmam si sa le punem pe YouTube.
- Hahahaha, ce amuzanti sunteti. Stiti ca daca ne-ati facut farsa asta va trebui sa stati aici sa gatiti si sa faceti in asa fel incat sa va iertam.
- Nu aveti mila???Suntem baieti…. totusi, ne plac foarte mult farsele,mie mi se pare un motiv destul de bun sa ne iertati.
- Nu,nu este si nu, nu avem pic de mila.Am spus eu razand.
Restul serii ne-am uitat la un film, baietii au gatit si s-au rugat de noi toata seara sa-i iertam pentru sperietura. Pana la sfarsit am tot facut misto de faza. Cam asta a fost. Pa jurnalule!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun venit in coltisorul meu de lume,abia astept parerea/intrebarea ta♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...