luni, 3 septembrie 2012

M&M - Pregatiri de scoala

M&M- Pregatiri de scoala.


Draga jurnalule,

Iti vine sa crezi ca au amanat scoala cu o saptamana? Parerea mea? Este o binecuvantare si un blestem! Partea buna, mai avem timp de o tura de shopping. Partea proasta, ne scade din vacanta de iarna. Dar haide sa o luam de la partea cu shoppingul.

Eu cu Margaret am mers la ultimele cumparaturi pentru liceu. Mai aveam de cumparat doar haine.Ce iti poate alunga nostalgia de toamna si socul descoperiri identitatii lui Anonimus mai bine ca un raid prin magazine? Nimic !!! Cel putin pentru mine si Margaret. Dar revenind pe pamant la partea cu amintirile in care spuneam ca am fost la mall.

- Megan, bluza asta e prea criminala sa n-o cumparam !!!

- Dar este cu doua numere mai mare…..

- Eeeee Spanac !!! V-a trebui sa ne ingrasam ca sa o purtam. Si mai vine si iarna si ne v-a trebui un rand de grasime ca sa supravietuim gerului.

- Eu stiam ca regula asta este pentru PINGUINI !!!

- Cum o fi. Oare nu are macar un numar mai mic?

- Hai sa intrebam.

- Buna ziua, la aceasta bluza pentru care as da si 1.000 de euro nu aveti un numar mai mic? se adresa Margaret vanzatoarei care citea ziarul aproape adormita, folosindu-si talentul de a exagera

In momentul in care vanzatoare se uita la noi, eu si Margaret am simtit cum ne cade fata : era tocmai Ada (cea mai populara tipa din liceu, regina scolii, sefa…. la tot, si inamica noastra nr.1)

- Nu, oricum nu cred ca la kilogramele tale iti trebuie un numar mai mic. Ne spuse Ada inca socata de aceasta coincidenta.

- Vai ce mica este lumea Ada…… ce pot spune, claustrofobic de mica !!! Si aminteste-mi sa nu-ti cer niciodata parerea cand vine vorba de haine. Nu dupa ce te-am vazut imbracata asa.

Ada era imbracata in uniforma specifica magazinului. O rochita intr-o culoare de verde de mlastina, cu un mesaj din partea magazinului : “Ne doriti, va dorim!!!”,cat de ironic,scris cu un Arial, galben.

- Tu vorbesti,EMO? I-o intoarse Ada.

- Cred ca incurci stilurile Ada, ce port eu se numeste Rock-Glam,depresiile tale si neincrederea ta se numesc emo.

- Megan…. ce bine imi pare sa te vad !!! Ai ramas la fel de inchisa in tine, la fel cum te stiam? Super, isi intoarse toata atentia nedorita asupra mea.

- Nu, doar ca imi place sa vad cum iti inchide gura Margaret de fiecare data, se pare ca nu este nevoie si de ajutorul meu pentru o treaba ca asta.

- Haide Megan, plecam, dar nu inainte sa nu-i fac o poza in aceasta uniforma draguta,cu toate ca daca scria pe ea “Inchisoare” ar fi fost mai potrivita.

In momentul ala Margaret scoase cu o rapiditate iesita din comun telefonul, si ii facuse la fel de repede o poza. Dupa care ne intoarsem si am plecat.

- Ziua asta a fost asa de frumoasa. Daca voi da si de George, voi crede ca tot pamantul s-a strans in jurul meu si trebuie sa dau tocmai de cei mai doriti oameni.

- Nu fi asa pesimista, de data asta macar nu s-a ajuns la chelire si politie.

- Mergem acasa? Mi-a taiat Ada elanul, presupun ca si eu ei .

- Da. Hai acasa.

Si cam asta ar fi povestea cu ultimul raid de shopping inainte de inceperea scolii.Sa imi aduci aminte sa ma interesez de cine lucreaza la mall, si cine nu lucreaza deloc.Pa jurnalule !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun venit in coltisorul meu de lume,abia astept parerea/intrebarea ta♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...