duminică, 26 august 2012

Carte VS. Film: Oscar Wilde - Portretul lui Dorian Gray

                 Salutare dragi cititori, azi vom vorbi despre Portretul lui Dorian Gray si filmul(2009) dar bineinteles si cartea. Sa incepem cu inceputul. Cartea a fost scrisa de Oscar Wilde,un excentric al vremurilor trecute. Va mira? Toti excentrici erau artisti in zilele acelea. Dar revenind la carte este intr-adevar o opera de arta, putem zice la fel ca si portretul protagonistului nostru. Cartea este plina de dialoguri si discutii destul de lungi si ample dar in acelasi timp complexe si filosofice. Mie una, imi place filosofia acestei carti, si m-a atras si ideea de arta renascentista si medievala pe care o prezinta.Cum am descoperit-o???
Ei bine, eu de felul meu sunt destul de curioasa, si chiar vroiam sa vad ce este si cu filmul asta. L-am urmarit si  as minti cu nerusinare daca as spune ca nu am avut sufletul la gura la fiecare scena iar la un moment dat nu mai vroiam sa se termine vreodata.                 Povestea in sine este foarte interesanta si tentanta, deoarece iti trezeste pur si simplu toate simturile iar la sfarsit te face sa privesti altfel arta;viciile si.... ei bine te face sa ai alta priveliste asupra vietii.
                 Filmul are un in rolul principal pe Ben Barnes, care se ridica la nivelul asteptarilor mele. Poate ca Dorian Gray din film este foarte diferit de Dorian Gray din carte din punct de vedere fizic, dar aceasta este singura diferenta.
                Cartea poate fi cumparata de AICI !!!
                Acum vreau sa aflu de la voi..... care e mai bun filmul sau cartea???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun venit in coltisorul meu de lume,abia astept parerea/intrebarea ta♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...