vineri, 10 august 2012

M&M - Pedeapsa pe viata

               Pedeapsa pe viata

         Draga jurnalule, te rog arata-mi cum sa asasinez un om, stii ce se intampla atunci cand o persoana care isi spune Anonimus iti suna parintii si le povesteste cat de iresponsabile sunt fetele lor?
    Ei bine primesti un maaaare "premiu" O PEDEAPSA PE VIATA. Mda se pare ca dupa ce scap din aceasta pedeapsa crunta pe care parinti o numesc "pe viata" si consta in ironic de multe pretentii gen: "fara telefon" ,"fara computer","fara baieti", "FARA ORICE AI NEVOIE CA SA SUPRAVIETUIESTI PISHIC IN ACEASTA GREA VIATA DE ADOLESCENTA" ,Anonimus asta va primi o lectie pe care nu o va uita niciodata : "Nu te pune cu M&M !"
       
        Biata Megan, ea nu a primit in viata ei o pedeapsa. Dar parinti nostri au cazut la o invoiala care cred ca le face mare placere, de fapt as spune : ironic de mare placere.
Adica , cred si eu, niste fiice adolescente in casa.... pentru urmatorii 40 de ani..... mare placere sigur. Dar totusi , avem 16 ani , avem nevoie de libertate mai ales ca acum nu mai avem cum sa intretinem un blog de moda. Cum sa intretii un blog de moda fara sa mergi la prezentari de moda???
                Ei bine  NU POTI !!!
Oricum nici o pedeapsa nu o poate tine pe Margaret in casa pentru mai mult de 24 de ore. Diseara ma intalnesc cu R. si ma gandeam sa ii dau papucii deoarece deja devine o rutina relatia asta. Nici macar nu mai simt ceva pentru el. Cred ca se datoreaza si lui K. pe care l-am intalnit la ultima petrecere unde am fost cu Megan.
       Hopa  !!! Vorbim de lup si lupul intra in camera. Hai sa vedem daca avem noutati si de la ea.
   - MARGARET !!!! Iarasi scrii in jurnal fara mine???
   - Am vrut sa te chem si pe tine , dar erai ocupata sa spui ce persoana rea esti.Apropo ce ai patit? Ti-au spalat ai tai creierul?? Pentru ca sa stii nu prea imi place ca creierasul tau sa fie curat.
   - Nu.... doar ca mi-au zis cat sunt de dezamabgiti de mine si ar trebui sa-mi fie rusine si sa ma gandesc la ce am facut.
   - Si ai facut ce??? Te-ai distrat, ai inceput sa-ti traiesti viata si sa te simti vie?
   - Dar parinti tai ce ti-au spus?
   - La mine a descurs mult mai bine decat ma asteptam - au inceput sa urle si ca-i soare afara si mi-au promis ca ma vor inrola in armata daca nu ma linistesc !
   - Pai si cum??? Tu doar ai stat si ai ascultat??
   - Bineinteles...... ca nu !Le-am zis ca nu-i vina mea ca sunt tanara si frumoasa si gata de distractie. Si desigur a urmat o intreaga lectie cum ar trebui eu sa fiu gata de invatat. Apropo diseara merg la intalnire cu R. si nu vreau sa fiu singura cand ma despart de el pentru K. Poti veni si tu cu M.
    - Da-da-da-dar am crezut ca suntem pedepsite.....
    - Suntem... si???
    - Vrei sa evadam???
    - Nu, normal ca nu, doar ca iesim din casa fara sa stie, sa nu vada sau sa auda nimeni.
    - Asta e definitia cuvantului : EVADARE !!!
    - Deci vii sau nu?
    - Pai.........hmmmmmm.......bine?
    - Perfect, hai sa pregatim planul si desigur trebuie sa aratam superb la intalnire.
    - OK , ureaza-mi muuuuult noroc jurnalule, vom avea nevoie !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun venit in coltisorul meu de lume,abia astept parerea/intrebarea ta♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...